حاج محمود كریمی


(میلرزی مثه بید مجنون
می بینی با چشای گریون
حال من و پریشون ) 5
یازهرا 7
ای یار علی ، روی بستری
غم داری ولی ، ( فکر حیدری ) 2
قدر من و تورو نشناختند
تورو روی زمین انداختن،
تورو که گرفتن از من،
با غم تو کار من و ساختن
(میلرزی مثه بید مجنون
می بینی با چشای گریون
حال من و پریشون )3
ای یار علی ، روی بستری
غم داری ولی ، فکر حیدری
قدر من و تورو نشناختند
تورو روی زمین انداختن،
تورو که گرفتن از من،
با غم تو کار من و ساختن
(میلرزی مثه بید مجنون
می بینی با چشای گریون
حال من و پریشون )2
دیدی عاقبت ، بی یاور شدم
تنها بودم و ( تنها تر شدم )2
میدونی که علی مظلومه
علی بی فاطمه محرومه
میدونی که برای حیدر
بدون تو همه چی تموم
ای ماه آسمون خونم
ای درد و غم تو به جونم
زود پیر شدی ،جوونم
(میلرزی مثه بید مجنون
می بینی با چشای گریون
حال من و پریشون )2
می دونم که این ، روز آخره
ذکر بچه هات ،مادر مادره
بدون تو خونه زندونه
خونه بی تو میشه ویرونه
ای که داری میری و بی تو
من میمونم و دلی خونه
(حیدر را به خدا سپردی
جونم رو به لبم آوردی
رفتی ، منو نبردی ) 2
(میلرزی مثه بید مجنون
می بینی با چشای گریون
حال من و پریشون )2
بار غمت افتاد ، روی دوش زینب
داری میگی اون اسرارو،توی گوش زینب
شب آخره و حالا
بی امون میشه گریت با دیدن حسین
با این اشکای خاموشت
می گیری توی آغوشت
پیرهن حسین
نفسات می گه این ، دم آخر حسین
شده ورده لبت ،غریب مادر حسین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 بهمن 1394برچسب:, | 13:24 | نویسنده : مسعود ،رضا ،محمدحسین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.